Перейти до основного вмісту
     «Обираємо життя у здоровій Європі»  
01 грудня 2015 року активні вихованці гуртка "Євроклуб "Діалог":  Удовіченко Ян, Медвідь Юлія, Наумов Віталій, Момонт Анна, Макачева Маша, разом з керівником гуртка Удовіченко І.П. провели акцію до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом під гаслом
«Обираємо життя у здоровій Європі!»  

В ході акції діти роздавали перехожим м. Долинська пам'ятки, «Знати – означає упередити!" та червоні стрічки. Не дивлячи на дощ, Долинчани були у гарному настрою та охоче спілкувались з дітьми,  бажали один одному міцного здоров'я, мирного неба над головою.





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 🇺🇦🇺🇦З Днем Вишиванки, Україно!!!!🇺🇦🇺🇦🇺🇦 Ми вітаємо вас зі вятом самобутньої, неповторної, барвистої української культури!     У День вишиванки хочемо побажати МИРУ і злагоди в Україні, у ваших будинках і серцях!    
 🎉🎉Вітаємо! 🎉🎉Вітаємо!!!🎉🎉 Переможці Всеукраїнської онлайн виставки-конкурсу. "Талановиті! Наполегливі! Успішні!" Вітаємо Ярмошенко Анастасію з ГРАН-ПРІ та Гончаренка Данила з ПЕРЕМОГОЮ. (керівник І. Удовіченко) Нових звершень та перемог!!!

"Мої права. Мої обов'язки"

Вихованці гуртка "Євроклуб "Діалог" виготовили лепбук "Мої права. Мої обов'язки.