Перейти до основного вмісту

 Щорічно, 16 жовтня, у понад 50 країнах світу відзначається «Всесвітній день здорового харчування». 

Здорове, правильне харчування є одним з найбільш значущих аспектів способу життя людини і факторів його здоров'я.  

Напередодні активні вихованці гуртка "Євроклуб "Діалог" (керівник І. Удовіченко) розширили свої знання про необхідність та правильну організацію здорового харчування, а ще створили тарілку здорового харчування. По закінченню провели творчий конкурс - ПРИДУМАЙ І НАМАЛЮЙ СВІЙ ОРИГІНАЛЬНИЙ СМАК ЙОГУРТУ АБО ІНШОГО МОЛОЧНОГО ПРОДУКТУ І НАМАЛЮЙ УПАКОВКУ.

Було весело та цікаво!!!

P.S. Будьмо здорові!!!!

    


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 🇺🇦🇺🇦З Днем Вишиванки, Україно!!!!🇺🇦🇺🇦🇺🇦 Ми вітаємо вас зі вятом самобутньої, неповторної, барвистої української культури!     У День вишиванки хочемо побажати МИРУ і злагоди в Україні, у ваших будинках і серцях!    
 🎉🎉Вітаємо! 🎉🎉Вітаємо!!!🎉🎉 Переможці Всеукраїнської онлайн виставки-конкурсу. "Талановиті! Наполегливі! Успішні!" Вітаємо Ярмошенко Анастасію з ГРАН-ПРІ та Гончаренка Данила з ПЕРЕМОГОЮ. (керівник І. Удовіченко) Нових звершень та перемог!!!

"Мої права. Мої обов'язки"

Вихованці гуртка "Євроклуб "Діалог" виготовили лепбук "Мої права. Мої обов'язки.